Vendela- du kommer bli något, det blir alla, fortsätt varandra framåt och vägra att falla


Gick iallfall med elin till stan idag, trots att vi gått varann på nerverna hela dagen, AHHA;)
sitter och kliar sönder mina händer.. har något otroligt läskigt på dom:$
aja, ska avrunda det här innan inlägget spårar FÖR mycket.
Kan ju föresten berätta för alla att jag varken behöver vänta eller längta längre, min idaaa har
kommit hem från turkland, och tro mig, direkt jag träffade bruden utanför matsalen föll
alla bitar på plats, när du inte är här hemma så är det icket som vanligt, har saknat dig
så otroligt mycket och taggar sönder lördag med dig och linnea!
aja, vi höres mina vänner.

Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0