vendela-dag 9


En vana jag önskar att jag inte hade:

hmmmmpf, svårt...
Har flest "sms-vanor" typ att jag måste dra penkfingret över
skärmen varje gång som jag skickat ett sms.

En annan vana, när jag pratar med nån så händer det
(om jag själv börjar tänka på det) att jag gör en massa
fula miner, utan anledning..speciellt om jag är ointresserad
av vad den andra pratar om, detta händer oftast när typ mamma
pratar med mig, undantag Agnes,Sandra eller erika, jag tycker så synd
om dom att måsta se så galna ut så jag brukar joina då spelar det
ingen roll hur ointressant det är:$ HAHAH

Om jag är i en affär, och jag ser något, så måste jag gå fram
och peta på den saken, men det handlar väl mest om tvångs-
tankar... aja, btw, jag tänker annars "damn, om jag inte
petar på den där saken, så kommer jag att dö utan att jag fick peta
på föremålet" 
och självklart, så går jag oftast dit och petar då, haha jag är fuuuuul...

Har iallfall nu, medans jag skrvit det här inlägget, bestämt mig för att innan
sommarlovet ska dom här vanorna/ovanorna vara urvärdlen. önska mig lycka till.



hello handsome♥


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0