vendela.-dag 8

Platser jag besökt:

Man har väl besökt många platser...
men utanför sveriges gränser är det...

Mallorca. 3 års åldern.Där var jag iallfall med
mamma,pappa,mormor och morfar.
Kommer endå ihåg ganska mycket därifrån trots min ålder...galet!

Frankrike:
León hette placet tror jag. Var där med min madre och padre.

Tjeckien.
Det var awesome. gick runt på affärer det är det enda jag minns.

Turkiet.
Med pappa. Var nyfyllda 7 år. toppen resa det också.


Grekland.
Lätt den bästa, 3 veckor med pappa,min saknade
vän määtich och hennes dady, var så grymt kul att jag knappt förstår
det själv.saknat.sommaren till 7an var det tror jag.

Mallorca.
once again, samma sommar som grekland . tillsammans med
pappa,farmor&farfar. funkade bra det också.

Turkiet snart igen med hela släkten♥

Nu är fallet så att det finns inga bilder, så suck on that . bildlöstinlägg.


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0