VEDNELAAAA

MÅSTE HÅLLA MITT BLOGGANDE NÅGORLUNDA INTRESSANT
1. om mig
2. en person jag saknar
3. det här gör mig glad
4. bilder jag gillar
5. hur man vinner mitt hjärta
6. smink jag inte klarar mig utan
7. något jag vill göra just nu
8. platser jag har besökt
9. en vana jag önskar att jag inte hade
10. mitt senaste inköp
11. en bild på mig och mina vänner
12. en serie jag gillar
13. mina drömmar
14. mina fem favoritplagg
15. en bild på mig från då jag var liten
16. i min väska
17. en bild på mitt rum
18.ett bild på mitt första husdjur
19. min favorit mat
20. favorit årstid
21. min favorit plats
22. min framtid
23. det här saknar jag
24. om det var min sista dag
25. en sak jag önskar att jag fick uppleva igen

Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0