isabellle - ...det håller på att häändaa igen!

Gårdagskvällen blev inge football för mig, men nu tror jag minsann att blodet har tillverkat miljoner miljarder antikroppar mot smittämnet elr detdär som hände som vi lärde oss på NO:n
så, nu är jag nog frisk :D
Gårdagskvällen så bakade jag och satte ihop det till ngn efterrätt till familjen, får se hur många som blir sjuka under dagen hehe
Och sen somnade jag och justja! HAHAHAHHAHAHA HA Jag drömde världens crazyaste dröm!!
Elin och errkan! Måste berätta för er för ni var med i den..haha alltså fattar inte vart allt man drömmer kommer ifrån?!
Föriövrigt spelas AIK:s "Det håller på att hända igen" om och om igen i hjärnan, man behövde bara lyssna på den en gång så sätter den sig. Kan man säga att den är annat än awesome?

Haha funny pictures från skolavslutningskvällen 2010


 
ja, denna bild gör då allt frö att inte vända på sig menmen, vrid skallarna för att titta på missGREHN









mycket vackert slimmat blött hår






ni ser ju vilka som är störst linslusar och de var de jag hade mest bilder på :)


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0