Isabelle - umeååå

Hallådär, imorse klockan 08.00 anteckna tiden, drog jag,mamma och syrrorna till björkarnasstad, called umeå.
Gick runt i några timmar och shoppade ganska mkt ändå, fick med mig en del hem..
Riktigt trevligt!
Påväg dit tycktes jag mig se både ett troll(en trädrot) och en pingvin (en skata) i skogen, osså det roliga på stan i umeå är ju alla deras dörrar in till typ MVG, för då äre ju såna här dörrar som går runt så man står som i en rund boll. För dom dörrarna lyckas jag alltid stanna så man står där inne i glaset ett tag..MVG för de som förstod vad jag snackar om :)
Mvg,mvg,mvg..sen fick vi ju veta att det är nån parasit i skelleftevattnet, men jag tror bara att det var de som har stadsvatten som blivit sjuka..eller fråga inte mig :S

Sen drog jag till Emiliafällström där mooeii(sandra), agnes och elin väntade och vi fotade lite och hade allmänt crazy roligt :)♥


några av dessa finingar


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0