Isabelle - "gänget" var dagens!

Aloha, nyss kommit hem från stan där jag gick med miss Söderström, även kallad Elin:)
Vi gick runt omkring litegrann, jämförde brunheten på hyn med skyltdockor, fikade på waynes, träffade gänget, och Elin fastnade i en provhytt sisådär en 20min och jag vandrade fram och tillbaka utanför..tror hon lyckades bryta av en galge på de minuterna? ;)
Det var iallafall riktigt trevligt, och vi fick en ond aning att waynes har något mättandemedel i sina muffins och pajer...man blev nämligen mättare än om man käkat 3rätters av en enda muffins? :O
Sen gick jag min väg hem, och vips så råkade jag titta åt höger, och lyckades se Agnes(???) vinkandes i en körande bil :S
Aja, nu tror jag att jag måste ut och bättra på min solbränna(...) om jag ska lyckas vinna över den kaxiga skyltdockan!



den coolaste glugg-pajken i schtaan ↑


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0