isabelle - en chokladbolls väg från deg till affär

Idag har jag ju likt nästan alla andra tjejor, varit ute och praoat :)
Jag fick världens sovmorgon, började klockan 06.00.
Riktigt trevligt, var lagom trött oxå kan jag lova (A) Fast då jobba jag bara till halv 12 så det var ändå helt okej tider..
Jag praoade iallafall på WALLINS kafferep och jag ställde typ upp 2000 småformar(såna här guldiga man alltid avgudade när man var liten..) i kartonger som sedan fylldes med chokladbollar.
Sen hällde jag upp 48 liter grädde i stora hinkar, och sen fick jag det stora jobbet att göra myrstackarna!
Forma och rulla dom i den största strösselhög jag sett, och sen i kartongerna.
Lite jobbigt vare, man fick ont i ryggen efter att ha stått 5 timmar i sträck och lutat sig över bakverk, men det går ju till välgörande ändamål → aik:s hockeymatcher så ;)
Det var typ min dag, imorgon får jag faktiskt sovmorgon! 
Börjar inte förrän klockan 7
 
HAHA små tjejor..och som alla vet, dagens fråga ställs ju till vendela:
HUR HADE DU DET FÖRSTA DAGEN PÅ DITT BLIVANDE ARBETE SOM FLORIST??


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0