isabelle - elin,hasse(s), amigooOLA och påskmust

Igår typ hele dään var jag med Elin och jaa vad gjorde vi alltmest då..
Vii...när vi kom hem från vårdcentralis och coop så gick vi ut och hälsade på emilia och lurade i henne att jag typ skulle vara tvungen att operera in luft osv i mina lungor, men smartiz som hon är så drog hon en
"Alltså är ni seriösa?" och jag och pelin kunde förstås inte hålla oss :)
Sen gick vi en kortkortkort prommis, haha typ en gata och sen gick vi in och såg på A-A-AMIGO!
Haha alltså vi dog av skratt åt programledarn, så klockren, han har då inte för lite energi!
Sen bakade vi lite hasseschokladbröd och invigde påsken med påskmust..hehe jag tror det har funnits ett tag i affärerna men (a)
Aja, gårdagen var king!



Och tillsist, imorrn konfar vi ju oss i landskyrkan så bilda en hejaklack och KOM


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0