isabelle + sverige VS lettland

Holaa!
Nyss kommit hem från arenan och matchen sverige-lettland :)
Vi låg under med 0-1 efter första, men i andra gjorde vi 4 mål (lettland 2), så då hade vi plötsligt matchen :D
Later, sprutade det bara in mål och matchen slutade 7-4 till oss ju..
mkt trevligt vardet, träffade mycket trevligt folk och haha jag satt bredvid några happyface som man inte kunde annat än att skratta med/åt, haha ellerhur erika och matilda?? (A)
morgondagen blir kanske agnesgrehn från JUSTDET grattis på henne idag aprilapril :)
men ingen fotboll för moi, den där förkyldningen ger sig som vanligt aldrig..då får jag helt enkelt spendera dagen med mina kära vänner halstabletterna,näsdukarna och bästa nässpray♥ så kanske jag blir friskis :$ (=VENDELA GUBBE!!!)

Tjoo!

:$:$:$:$ <- dina favoriter vendiil ;)



Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0