isabelle - bonde söker rubrik

fast egentligen borde ju detta inlägg komma från agnes, elin lr erika eftersom dom är bönder och kommer långtlångtbortifrån...(A)
Dagen har hittills vart en...ja vendela? Vems-vilken-dag blire idag?
På svedishen såg vi billyelliot, haha man vart nästan lite skraj för han i slutet..på franskan hade vi värsta gympapasset (förklaring om nån tittade in genom fönstret och såg 15 elever hoppa och springa på samma ställe typ, haha!
Engelskan -> JAG, AGNES, EMMZ OCH ERRKAANEN blev kung på prata brittisk-engelska..haha usch vad dålig jag var ;D
Nu har jag vart at home ett tag tillsammans med hon på bilden ↓

och ikväll blir det nog hockey SVERIGE-LETTLAND med erika mfl :D
om inte bakterierna som krypit upp och infekterat slemmhinnorna i svalget och i näshålan - förkyyyldningen dödar mig vill säga..lutar nästan åt det hållet nu :>[


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0