ISABELLE - bildbomb

Efter tre månader tillsammans har min htc äntligen berättat för mig hur man laddar in bilder på datorn, från mobilen...
Och just därför! Kommer det en liten bildbomb med mobilbilder..


Agnes och Emmzarrn↑


Elin och..justdeElin! Vad hette din störstaförsta kärlek på bilden nu igen? ;)


Erika,Errkan,Errkaaaanen..kalla henne vad ni vill, she is Miss Sunshine


mi madres tårta som jag gjorde medans jag såg hockey, helt crazy ljus men aja, den vart lite udda :$ haha


Tillsist en bild på vad jag hade för mig medan jag väntade på bussen till hockeyn igår..trampatrampatrampaa
Jag gick serri en kilometre fram å tillbaka..aja tjoh!

 HEJ OCH HALLÅ TOG BORT BILDEN PÅ MIG,
DEN VAR ICKET SÖT:$
/vendelisch


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0