Erika

I går sovde Elin och Agnes över. Idag på kvälla for jag med Isabelle och såg på isdansshow. king! Sen drog jag och hon till henne och åt varm macka sen for vi över till Emilia och där var Filip Felix Emme och Sandris (somförövrigtvunnitguld) . Fast Isabelle for ganska fort, hon ska ju upp 5 i morrn så.. Och Sandris kände sig sjuk och provade febran och nog hade hon feber nog! Då for hon hem.

Dagens fail var nog när jag skulle till 9 bussen. Då gick jag ut och genade HAHA, de var verkligen halkigt så jag var extra noga med att inte falla. Sen så när jag hade kommit en bit så kom jag ju på att alla pengar var ju hemma. Hur skulle jag då kunna åka buss? Då fick jag traska genom snön en gång till, PLUSS att det är ju typ snart sommar och typ pluss grader så de smält ju så man sjönk ju ner och inte lite kan jag säga.
Sen så fick jag låna pengar av Emilia eller hennes mamma kanske. TacK! 
Aja, då var jag ju tvungent att skynda mig så då började jag ju springa och ni kan ju gissa vart detta kommer leda. Jo jag föll ju, och tror ni inte att de blev hål i  mina byxor Johosi. Dagens SUCCÈ!

 AGNESISABELLEVENDELA!


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0