ELIN och isabelle - weehoo tenemos las vacaciones de primavera!

översättning rubrik: weehoo vi har lov!

Mjåååå, idag har jag och elin först vart på skolan från 8-14 sen for vi till vårdcentralen där jag hade tid för min hosta/lungor/öron klockan 14.10 men sen kom sköterskan inte först 14.30, så då hade vi redan förlorat 20 min av våran tid som vi egentligen skulle tillbringa på schtaan. Sen kolla jag mina lungor och öron och snacka om att de hittade mycket fel där! Osså lämnade jag ett blodprov och fick massa recept på pencillin och sånt som vi ska baka/göra nu..ne skoja (a) Men det hela tog alltså TVÅ HELA TIMMAR så inget stan för oss, utan vi for på coop ist och köpte mjukglass och stirrade på folk som gick förbi :)
Nu sitter elin här i soffan och tar egopics på sig själv, det  blir mktmkt vackra bilder kan jag nästan lova..inte.
Men nu ska vi nog ut och se om vi hittar en mullvad nånstans..
förresten..
KYRKAN BRANN INTE UPP IGÅR PÅ KONFAN!! :D

tjooh! / nilsson och söderström


en mullvad och en tiger


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0