dag 2

En person jag saknar


Finns många jag saknar lite då och då,
men ingenting tar angelica, känns som om 1000 år
sen sist vi var med varann, och det är synd.
Kollade på bilder för bara någon dag sen, då vi busa
och hade mp3&tuggummi på rasten, då vi färgade håret med sprayfärg,
eller då jag klippte page på dig i eran källare HAHA.
Då vi byggde en stol som man kunde ha på cykeln..har fortfarande kvar den
någonstans. Våra minnen tar allt! tyvärr så är allt över nu,
du har ditt och jag har mitt, fast längst där inne önskar jag att
förändringar inte kunde ske, hade helst av allt velat att det skulle vara precis som förut.
Vi var verkligen nära och är glad att jag fick lära känna dig


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0