DAG 1 OM MIG-VENDELA

OM MIG


Jag heter Vendela, född en sommar för ganska snart femton år sen.
mina första år bodde jag tillsammans med min mamma och min pappa.
en tid jag saknar mer än något annat.

Just nu, bor jag med min mamma,lillasyster och mina lillasysters pappa.
Jag är en fördetmesta en glad b-rud. Dagarna tillbringas på brännan tillsammans med
mina underbara kompisar, fördetmesta underbara iallfall;*
Det mesta är toppendroppen.
Alla mina kompisar är verkligen nära, kan prata med typ alla om allt.
Och för lite drygt en månad sen blev jag tillsammans med han som gör mina dagar,
pontus är det bästa som finns och jag älskar honom mer än någonting annat, damn vilken toppenkille!
hatar skolan, och just nu praoar jag som blomstermänniska..
jaja, nu vet alla.


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0