blomstervendela


Alla har väntat länge på att få höra om min dag.
Började med att jag missa bussen, då blev jag arg,
det kan dagis-elin intyga för jag pratade med henne medans...
Sen har jag väl bara plockat upp och satt prislappar på en massa stuffs,
diskat barn-spadar/krattor/sopar, mosat kartonger i en "mosa kartonger sak"... tro det eller ej,
men jag har inte ens varit nära en fucking blomma idag!
Jag fick ha en tröja som det stog "Praktikant" på..det var ju roligt.
jaja, orkar inte lägga ner mer tid på att informera omvärlden nu,
så hejdå

BRA ATT VETA: om dina blommor är gula så har dom troligtvis skabb..just so alla know...


Kommentarer
Postat av: Riman

Jag lovar, när jag behöver blomtips är mina steg riktade åt ditt håll Vendela. Visste du föressten att om man slevar i en tsk bakpulver i tulpanvasen håller tulpanerna sig längre?

Det är då vad jag har hört, jag testade men det funkade ikke så bra... det stannade mer av tillväxten :S

2011-04-04 @ 20:28:21

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0