Agnes: vårdcentralen

var på vårdcentralen nyss
fick pencelin som ska ätas tre gånger per dag i fem dagar
sen så var jag förbi skolan och hämtade matteboken och so papper
träffade lite smååroligt folk där
sen fick jag höra en sjuuk tråkig sak
menmen de fylldes på med bra sen
så nu sitter jag här hemma efter mitt lilla äventyr till skolan
kändes som om de var typ 300 år sen man var där
kan ju säga att mitt humör just nu är på botten
allt retar mig..

vad har hänt med Hanna Edman?
kontakta mig direkt när du ser detta!

man blir ju inte direkt taggad att blogga när de typ bara är jag och isabelle som håller uppdateringen

nu drar jag och är sur nån annanstans


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0