Agnes: plugga? - eh neh

aa, de jag egentligen borde göra nu är nog att plugga:
SO
Moppe
Spanska
men jag känner att jag verligen inte orkar..

mor sa iallfall att de kanske inte blev nån skola för mig på hela veckan..
saknar klassen till 1007
men de är faktiskt ganska skönt att vara hemma
typ bara chilla
har typ inte sett nått på tv idag
bara seven heaven
sen så har jag typ haft på tvn men inget ljud för jag har liksom läst..
nu undrar ni säkert varför jag ens hade på tvn?
jo, för annars känner jag mig så ensam...
har iallafall börjat läsa harry potter igen
sen så har ag legat ute på en solstol, under täcket
tänk att inläggen inte alls känns så långa men ser mycke längre ut än vad dom är?

kan ju berätta för er som ville veta att mitt bo ser ut som ett kråkbo som har smörjats in i smör eller olja eller nått..

tycker vi har lite väl dlig uppdatering
ska väl inte säga så mycke men har typ inte kunnat sitta upp längre stunder på ett tag

jag kör för tillfället med arkivbilder

denna kväll borde göras om!


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0