Agnes och Isabelle - även den som går sakta kommer fram!

AGNES DAG:
ja.. min dag har väl typ vartit som alla andra tisdagar tror jag,
vi hade först EA läste typ hela den tiden, sen hade vi so, i 70 min..  sjukt jobbigt, efter de hade vi väl typ svenska fast vi bytte den till engelska för vi hade engelska hörförståelse prov..
sen lunch- FISKPINNAR!
sen spanska då fick jag veta att vi ska lära oss typ 32 städer sjöar öar ochsåvidare.. till på torsdag..
sen hade vi matte, chill matte lektion vi hade Thomas som lärare ist för maggan, jag och ekorrn körde argaleken eller vad den nu heter...
sen avslutade vi dagen med no, ganska chill de me, vi fick tillbaka no provet och såg en film, fick G+ på provet iallafall
nu sitter jag här hos bästaste isabelle, och vi ska snart börja göra oss klara för hockeyn tror jag..
isabelle är iallafall för er som inte har träffat isabelle sjukt underbaar!! de första intrycket man får av isabelle är nog en sjukt snäll människa som inte kan vara dum mot någon! och de intrycket är precis de rätta..
däremot mitt fösta intryck av isabelle var nog att hon inte ville vara med mig eftersom hon och hanna stod och spelade fotboll (vi gick typ i 4/3) bredvid en fotbollsplan då gick jag och frågade om jag fick vara med för jag tyckte att de såg ut som om dom hade ganska roligt, men när jag kom tittade dom på varandra och sen på mig och sa.. ja..ja.. och hela tiden medans jag var där så var dom tysta...
men iallafall så lärde jag känna isabelle sen och nu sitter jag här i hennes kök och bloggar medans hon byter plast på mobilen
nu ska bää (isabelle) få berätta om sin dag


ISABELLES DAG:
ojsan vad hon där uppe skrivit långt då :S
hehe..min dag, ja den största energin las på det jag gjorde nyss - bytte plastfilm på mobilen..hur gick det undrar ni? Ja, det är bara att höra av mig om nån vill ha hjälp med de, endast 0 kr + att man får några luftbubblor på köpet!!
Hur bra va inte de då, men ja annars har dagen typ ändå vart kul :)
Förrutom att vi hade engelskahörövningsprov..och jag kom in sent där i klassrummet och ba: va va va?
Fråga agnes, hon mobbar mig för de (a)
Men nä nu orkar jag inte skriva mer, nu taggar vi hockeyn!
Tjosan, slänger in en hemavanuschbild på mig och agnes som föriövrigt också är bäst ;)


du e king bruden!♥





Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0