Agnes- NEJ

Glömde säga grattis till Emilia och Fillip.... Dom firade ju halvårsdag igår
Aja iallafall: GRATTIS I EFTERSKOTT! ♥
Här har vi Emilias blogg!

Igår var jag iallafal på körskolan med Hanna gick väl inte så där jätte bra menmen...
Ska dit på onsdag och övningsköra!
Sen for jag och Hanna på stan
Köpte ingenting.. Hanna köpte en skjorta och en skitsnygg examens klänning!
Sen på kvällen pluggade jag teori och sen gick jag ut och körde lite

Idag ska jag typ inte göra något speciellt på dan,
Kanskekanskekanske ska till stugan med mormor, morfar och Emmy
Men eftersom jag är så förkyld så kanske de inte skulle bli
Så då kanske dom skulle komma, men vi får väl se hur de blir...
Pappa är lixom halvt sjuk..

HAHA ganska många KANSKE där uppe


Hanna för typ två sommrar sen!  


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0