Agnes- min dag i bilder

Nu ska ni få se min dag i bilder
(några bilder är från google, ni kommer fatta vilka)

de började med att jag vaknade:

om man ändå hade ett sånt rum

sen gick jag ner och såg på tv





sen smsade jag med isabelle


tillslut bestämde vi oss att jag skulle ta bussen till henne

så jag cyklade iväg till bussen




jag kom tillslut upp till vägen


där stod jag bredvid postlådorna..


...och väntade på bussen


bussen kom och jag klev på


vi körde förbi medleskolan


sen myckleheden


sen kom jag fram till statoil


isabelle hälsade mig välkommen


sen for vi till banken

(jag tror de var swedbank?)

sen gick jag och isabelle till bilen, där låste jag henne ute

hehe hon blev sur

sen kom vi tillbaka till isabelle där vi fikade bullar

de var inte såna bullar vi fikade men...

sen gick vi ut en promenad

där såg vi först en död fågel...


...sen en människa på marken..





ser ni kotten

sen skulle jag hem

om man hade haft en sån bil..


sen kom jag hem!

där är jag nu
så nu har ni fått massor av bilder som beskriver min dag idag!


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0