Agnes: maat

asså jag vill äta men när jag äter så vill jag inget hellre än typ sova
de här har jag ätit på dom här 5 dagarna jag har varit sjuk:

Lördag
en banan
typ 2 skedar hälsofil 
ett äpple
en banan till
en macka
2 glas blåbärsoppa
2 skorpor
2 godisar

Söndag
en korvskiva
en mini macka

Måndag
macka
rån
lite makaroner
lite köttsoppebuljong(hur stavas?)
lite hälsofil

Tisdag
rån
hälsofil

Onsdag
ett rån
hälsofil
lite äpple

sen så har jag druckit vätskeersättnig alla dagarna förutom typ lördan..
och cola typ sen i måndags..

ska iallafall försöka få i mig lite potatis idag!


Kommentarer
Postat av: alexandra

åh stackare:( krya!!!! har du spytt något?:(



Fasst så där mke brukar jag alltid äta, när det inte är skola lol.:$:$:$

2011-04-27 @ 21:40:52
URL: http://exposure.blogg.se/

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0