Agnes- dag 6... och 7

SMINK JAG INTE KLARAR MIG UTAN:

skulle klara mig utan all smink om de så var nödvändigt..
är inge sminka som jag verkligen MÅSTE ha så kan tyvär inte skriva något om denne dag 6..
så vi kör dag 7 dirr:

NÅGOT JAG VILL GÖRA JUST NU:

finns väl en del saker jag vill göra just nu.. men typ ätaa är sjuukt hungrig..
sen typ kanske jag inte vill men måst plugga spanksa som jag inte kan göra eftersom att jag inte har någon så dära karta som man måste ha..
och sen så är de ju massa andra saker jag också skulle vilja göra.. typ som att bara flyga iväg eller typ bara få göra något sjuukt roligt och inte behöva tänka på att de kanske kommer att bli fel..
fast mest så vill jag nog äta


random bild från google..


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0