Agnes- dag 10

MITT SENASTE INKÖP:

jadu, vad var mitt senaste inköp?
säkert nå kläder.. jag minns faktiskt inte senast jag köpte något..
kanske borde börja köpa grejer snart
haha jag är typ rik
har typ över 2000 SPÄNN!
ska nog köpa typ en ipod
fick inte köpa en dator, som jag förövrigt hade råd med
sen blir de nog att köpa massa kläder också
fråga mig inte hur de där kom in på senaste inköp men
nä men de här var ju trevligt, 

kan ju berätta lite om hur min dag kommer att se ut:
de börjar med att jag far till körskolan, typ med 20 i 12:an där försöker jag klara dom där 3 proven man ska klara för att få göra de riktiga provet..
sen klockan 1 ska jag övningsköra typ vid landskyrkan
och sen får vi se vad kvällen har att bjuda på


sjukt snygg bild på mina vänner elin och erika
erika är förövrigt i fjällen, HOPPAS DU HAR ROLIGT!
 


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0